miercuri, 8 iunie 2011

My Best Friends

                                       My Best Friends


                Nu pot spune ca am o multime de prieteni....Dar am destui ` cat sa imi ajunga...!
  Nu am nevoie de 100 de prieteni falsi....mai bine 10 dar  adevarati..:-x
  Se spune ca orice prieten la randul lor de tradeaza....Da nu pot spune ca aceasta afirmatie nu este                         adevarata....Da, am trecut si eu prin astfel de chestii...Chiar daca uneori am gresit si eu..:(
 Ce pot spune despre prietenii mei...:
  


                                           Corina:-x(Sormea)
Nume: Corina
Varsta: 14
Alias: Coriii`!
Ochii: Caprui
Paru`: Saten
Chiar daca este mai mica decat mine cu 2 ani...ne  respectam reciproc...Este cea mai buna prietena a mea...si o iubesc enorm de mult...chiar daca uneori mai are si ea unele scapari..Nu pot spune ca eu sunt perfecta. Ne cunoastem de mici...dar de acum 2 ani am devenit mai apropiate.
Ma inteleg cu ea extraordinar...imi este ca o sora.Adica da ea este "Sormea". Nu stiu....Uneori as fi in stare sa fac orice pentru ea, ca sa o vad ca ii este bine. Nu suport sa  vad ca se leaga cineva de ea     s-au o critica....Chiar daca este mai mica asta nu inseamna ca poate sa se ia de  ea toata lumea..:-x
Nu stiu ce m`as face  fara ea...deoarece ea mi`a fost alaturi in zilele bune si noptile grele...cand plangeam din despartiri sau barfe rele...si multe alte probleme.Uneori cand o vad ca sufere si plange ..plang si eu cu ea.Ceea ce apreciez la ea  cel mai mult este ca ea ma intelege imi spune in fata daca o deranzeaja o anumita chestie si stie sa tina un secret..nu ca alti prieteni...care daca le zici acum ceva in urmatorul minut a si ciripit.Cu ea foac toate nebunelele si avem aceleasi ideii si gusturi. Eu o iubesc asa cum este....si cu calitati si cu defecte pentru ca ea o sa fie mereu sormea, si nimeni nu se va baga intre  noi.Ti Iubesccc`:-x






Edward:-x(Fratimiu`)




Nume  : Edward
Varsta : 20 ani
Alias   : Eddy
Ochii   : Caprui
Paru`   : bruneth`...shuvitsat :-?? depinde :))

            Prea multe nu pot spune despre el. Deoarece ne cunoastem de cateva luni. Chiar daca este mai mare decat mine...ne respectam reciproc, si mereu imi da cate un sfat cand ii cer si ma indruma spre drumul cel bun.Poate  ca el stie mai bine ce trebuie sa fac deorece este mai mare decat mine si a trecut de varsta asta a inocentei.El pentru mine este ca un frate pe care nu l`am avut niciodata. L`am cunoscut pe facebook dintr`o prostie.Mereu ma face sa zambesc si sa rad , chiar si  in momentele cand nu mai am chef de nimic si sunt suparata.Eu il ador si il iubesc asa cum este.Chiar daca diferenta dintre mine si el este de 4 ani acest lucru nu inseamna ca nu ne putem intelege.Eu ma bucur ca e mai mare, deoarece el a fost ca mine, si stie sa ma sfatuiasca in legatura cu anumite lucruri.Ceea ce apreciez eu la el cel mai mult este faptul ca ma intelege si are incredere in mine;)Ti iubescc`!!:-x




                                                             Deea:-x(Sormea)


Nume   :  Andreea
Varsta :   15 ani
Alias  :   Deea, Hutzy, etc
Ochii : Albastrii:-x
Paru` : Saten, castaniu,:-??
Deci...Incep...Deea este una dintre  persoanele importante din viata mea.Am cunoscut`o in clasa a IX-a.Sa fiu  sincere prima impresie care mi`am facut`o despre ea a fost cea gresita.Deoarece o vedeam fitoasa si nu o suportam deloc.In primele 2 saptamani de scoala aveam o ura pe ea si mi se parea si enervanta am vrut chiar sa o bat:)). Dar apoi am cunoscut`o si mi`am dat seama ca este o altfel de persoana.Si ne`am imprietenit treptat...acum suntem bune prietene chiar daca ne certam si noi uneori...nu cred ca este o prietenie fara cerutri....se zice ca o prietenie adevarat este aceea in care mai exista si unele certuri.pentru mine ea este sormea mai micutza..;)) cu cateva luni:))..:-x. Imi place sa o oftic si sa o enervez..si sa ma prefac ca  sunt suparata pe ea si sa nu`i dau nici un motiv...:))..Dar eu o adorr asa cum este cu calitati cu defecte.Ne intelegem destul de bine...si ne place sa radem de persoanele care sunt naspa:)).Un motiv pentru care ne intelegem asa de bine este ca suntem la aceiasi varsta si nu ne dam seama daca este bine ceea ce facem sau nu...Noi doar traim viata din plin...si ne bucuram de ea.:-xChiar daca nu suntem prietene de ani de zile...pot zice ca, cu ea ma impac mai bine decat cu prietenele mele care am fost anii de zile prietene si acum ajunse la liceu au foarte  multe fitze. Te Iubescc` tuu si sa nu uiti : ♥ > Daca mama nu ne-a facut surori a stiut de ce...pentru ca Dumnezeu ne-a facut cele mai bune prietene!>•




                                                        

Un comentariu: