miercuri, 8 iunie 2011

Doar tu..:-x




 ♥Chiar de-ar fi greu,tot as zambi si chiar daca as fi plina de probleme...tot as glumi!..pentru ca stii..viata e grea si lumea e rea..cum as putea sa rezist,daca nu m-as purta asa.!!..

Picture
Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata, ci pe CINE ai....Iubeste-ma cand o merit cel mai putin.....Atunci am nevoie cel mai mult!!!!  
Picture
Multumesc lui Dumnezeu pentru fiecare moment In care am ras sau am plans,mi-e indiferent constient ca fiecare hop ...e o incercare si fiecare reusita un raspuns la o intrebare! 
Picture
Esti cel mai frumos lucru ce l-am avut vreodata 
As vrea sa ramenem asa, sa nu ne certam niciodata 
Sper sa fie asa, exact cum zic eu, 
Ca daca nu o sa ma supar pe Dumnezeu 
Nu ne certam niciodata si-ti spun ca te iubesc 
Tu esti cea care ma face tot timpul s-o doresc 
Parte din inima si sufletul meu 
Tu vei reprezenta toata viata mereu 
Pentru noi doi banii n-au fost o valoare 
Sa stii ca te iubesc din suflet, oare 
Dumnezeu mi te-a trimis in fatza ? 
Ca daca da ii dau a mea viata 
Cum te porti, cum arati si cum razi tu la mine 
Zambetul tau imi da fiori si asta o stii bine 
Iubito, insa cu tine tot e ca un vis 
Si atunci cand vorbesc cu tine ma simt ca-n paradis 
Eu n-am avut parte pana acum de cineva ca tine 
Lumea asta pentru mine se transforma in bine 
Cu toate astea tu stii cel mai bine 
Ca orice as face eu vin tot la tine 
Orice s-ar intampla eu pe tine te iubesc 
Tu esti femeia mea si fara tine innebunesc 
Cand ne trezim sa te simt langa mine 
Si cand te lauzi, sa te lauzi doar cu mine
Picture
(*)Totul trece,asa se spune.Dar nimic nu trece fara sa lase urme!
Picture
Ea a fost mereu langa mn cand restul m-au lasat
Si a fost mereu cand toti pe la spate m-au acuzat
Ea m-a ajutat incet incet sa devin ce sunt acum
Si tot ea mi-a aratat care este cel mai bun drum:x
Picture
 Mandria ti-a ramas cea mai mare avere,zambeste`n fata raului si nu va avea nicio putere. :)
Picture
Zambeshte chiar daca ai sa cazi Chiar daca soarele apune shi azi
Picture
Picture
Si ce usor e sa zambesti` • knd ai incredere`n ceea ce esti` :x •


• Si o pisica devine tigroaica daca traieste in jungla •

• Si maine e o zi • Si maine voi zambi • Chiar daca mi`e greu • Voi zambi mereu •

 
• Ca nimeni nu stie mai bine ca tine ce simti • Il iubesti doar pentru tine nu pentru parinti •”
“• Ma inalts sa zbor • Din nou • Dar uit ca aripile le-am pierdut • Cad si dau cu capu' de trecut • Si doare iar • Cum a durut demult • Da' trece • Si-o iau de la inceput •


“• N`ai sa potsi pleca fara voia mea • Dar daca`ai sa pleci • Eu te voi urma •”

• Nu inghit in sec • Inghit in demisec • Urmatoarea lege o astept direct • Ma exprim sa intelegi mesaju` • Eu nu`s mata sa`mi cenzurez in fatza ta limbaju •

• Am vrut sa uit tot ce'a durut • Sa intorc pagina si sa spun: A trecut, • Nu'mi pasa ce'a fost candva • Sunt alta acum • Si alta e viatsa mea •

• Inca am suflet de copil • Care refuza sa creasca • Mi`e egal cu tot ce spune lumea asta proasta •

• Si cautai • CAutai • Te uitai in stanga • In dreapta • El nu era • Lacrimile nu se opreau • Dar acum? • De ce te prefaci ca nu`l mai placi? • Cand fardul ti s`a uscat pe obraz? •

• Mi`as dori sa mai fiu fetitsa mika • Pentru k juliturile din genunchi se vindeca mai repede decat inimile frante •

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu