marți, 17 mai 2011

Stie sa`mi fie prietena fara sa fi facut cursuri speciale !

Prietenie adevarata

Uneori, stau si ma gandesc, 
Doamne, nu stiu cum sa`i multzumesc, 
Cum... Sa`i multzumesc pentru tot ce a facut, 

Mi`a dat curaj sa devin cine acum sunt 

Ca m`a intarit..."Fata, mergi inainte. 

O sa ai parte sh de fapte, nu doar de cuvinte. 

Oricat ar fi, voi fi aici mereu. 

Stii bine te potzi baza, ai sprijinul meu". 

Mi`ai dat Doamne tot ce`i mai frumos, nu se putea, 

Mi`ai dat sperantza s`o traiesc, s`o traiesc prin ea, 

Mi`a fost alaturi zile bune si noptzi grele, 

Cand plangeam din despartziri sau barfe rele. 

Mici copii, ea mereu ma apara, 

Acum ca`i mare, e ca si mama mea 

Ma alinta, ma rasfatza cat se poate, 

Sh da sh acum sa ma trezesc la realitate. 

Cazi, te ridici, tot ce zici... e rabdare. 
Plangi, te distrugi, vrei sa fugi... si te doare. 
Dai, tot ce ai, si ce n`ai... totusi pare. 

Ca nu te descurci sa le pui lumea la picioare. 

Acum vad, a venit si randul meu, 
Sa am grija de ea, asa cum a facut ea mereu 
Si nu pot, Doamne, mainile imi sunt legate. 

Nu pot sa fac s`o trezesc la realitate. 

Sa pot sa`i spun ca viatza nu e nedreapta 

Sa uite tot ce a fost, ca e fata desteapta 

Ca merita tot ce e mai bun, 

Trecutul e trecut, viitorul conteaza acum! 

Daca as putea, i`as da parte din mine, 

Vreau s`o vad zambind, urland de fericire 

Sa spuna ca putem s`o luam de la capat, 

Sa dam peste amintiri asa doar in treacat, 

Ca astazi cazi, te ridici, maine`tzi trece, 

S`ai amintesc ca unde`s doua puterea creste 

Ca impreuna trecem peste tot, 

C`o prietenie trece si prin foc. 

Cazi, te ridici, tot ce zici... e rabdare. 
Plangi, te distrugi, vrei sa fugi... si te doare. 
Dai, tot ce ai, si ce n`ai... totusi pare. 

Ca nu te descurci sa le pui lumea la picioare. 







De ce o iubesc?! ♥
●Pentru că eu o cunosc cu adevărat●
●Pentru că e soră`mea●
●Pentru că e cea mai faină fată●
●Pentru că e cea mai dulce fată●
●Pentru că e o scumpă●
●Pentru că merită lăudată●
●Pentru că mulţi nu ne suportă●
●Pentru că îmi caut cuvintele în ochii ei●
●Pentru că vrea să plece şi o reţin●
●Pentru prostiile mele la care ea râde●
●Pentru că dimineaţa`n zori nu ne putem opri din râs●
●Pentru că ne distrăm●
●Pentru că nu ne îmbătăm●
●Pentru că zâmbesc pentru ea●
●Pentru că am nevoie de ea●
●Pentru că bârfim toată ziua●
●Pentru că visăm împreună●
●Pentru că văd copilul din ea●
●Pentru că mereu îmi spune: "Ai grijă de tine"●
●Pentru că îi pasă●
●Pentru că a înebunit băieţii●
●Pentru că s`a schimbat●
●Pentru că e linistita, nicidecum nebuna●
●Pentru că e ciudată●
●Pentru că greşeşte●
●Pentru că nu e încrezută●
●Pentru că face pe inocenta●
●Pentru că e indiferentă●
●Pentru că e nesuferită●
●Pentru că e admirată●
●Pentru că e deosebită●
●Pentru că e unică●
●Pentru că e naivă●
●Pentru că e criticată●
●Pentru că e în lumea ei●
●Pentru că se maturizează●
●Pentru că are un suflet imens●
●Pentru felul cum priveşte●
●Pentru că râde●
●Pentru că plânge●
●Pentru că zâmbeşte●
●Pentru că regretă●
●Pentru că speră●
●Pentru că urăşte●
●Pentru că îmi place chipul ei de copil●
●Pentru că şi eu cred în visele ei●
●Pentru că o enervez● ●
●Pentru că îi place viaţa●
●Pentru că sunt vorbe care dor●
●Pentru că e lânga mine●
●Pentru că şi eu sunt lânga ea●
●Pentru că mereu, mereu m`a ajutat●
●Pentru că o simt aproape chiar dacă e departe●
●Pentru că am fost cu ea când a iubit●
●Pentru că ştiu când a suferit●
●Pentru că am încredere în ea●
●Pentru că o ţin aproape●
●Pentru că e cea mai bună prietenă a mea●
●Pentru că stiu când a durut`o●
●Pentru că ştiu când s`a bucurat●
●Pentru că trebuie să o văd●
●Pentru că împart orice cu ea
●Pentru că mă face să râd●
●Pentru că mă face şi să plâng●
●Pentru tot ce a făcut pentru mine●
●Pentru că pur şi simplu O Iubesc●
●Pentru că în inima mea e pe primul loc ●
●Pentru că există●
●Pentru că eu o iubesc cât toţi la un loc ●













2 comentarii: