duminică, 18 decembrie 2011

Compunere

Intalnire cu un extraterestru

Era o zi de vara. Eram doar eu cu mama mea acasa, si ne-am pus sa facem o prajitura cu afine. Nu aveam afine in casa, iar mama m-a trimis in padurea de langa casa sa culeg cateva pentru a face prajitura. Dupa ce ajunsem in padure, mergand pe drum de dupa un copac sarise in fata mea un martian. M-am speriat si am inceput sa tip, martianu se speriase si el. Dupa ce vazusem reactia lui, si ca era mic de inaltime incetul cu incetul m-am apropiat de el. Era foarte speriat si tremura. M-am prezentat , iar ceea ce ma surprins cel mai tare a fost atunci cand l-am auzit vorbind: “ stia sa vorbeasca romana”. Numele lui era Flopsy.Era foarte dragut, era micut, roz si foarte pufos si avea niste ochisori foarte dulci si mari. Dupa ce ne-am calmat, el incepuse sa imi povesteasca cum a ajuns aici: S-a fost ratacit din cauza ca apasase in OZN un buton rosu, el nestiind la ce se foloseste, iar cand l-a apasat , a picat din OZN. Acum el era singur si pierdut. Auzindu-i povestea, si dupa mai multe conversatii, i-am propus sa fim prieteni. El acceptase entuziasmat, si s-a decis sa se deghizeze printr-o vraja intr-un copil deoarece nu putea umbla cu adevarata s-a infatisare printre oameni. Dupa ce ajunsesem acasa , am mers si i-am povestit mamei ce mi s-a intamplat si i-am cerut sa ma lase sa il aduc pe Flopsy acasa, in cele din urma ea acceptase. In urmatoarele zile am mers si la scoala impreuna cu el si nimeni nu isi daduse seama de schimbare. Noaptea, el dormea in curte intr-un loc amenajat special lui, deoarece in fiecare seara revenea la adevarata sa infatisare. Am continuat asa un timp, chiar incepusem sa ma atasez foarte mult de el. Dar toate serile mele frumoase, toate nebuniile pe care le faceam s-au spulberat in seara cand aparuse luna plina, deoarece el era alergic si atunci si-a vazut nava. Cei din OZN zarindu-l l-au luat cu ei, si imi multumise pentru ca am avut grija de el.Eu eram foarte suparata ca Flopsy va pleca, dar eram si foarte fericita ca si-a regasit familia.Flopsy vazandu-mi starea in care eram si nu sa lasat pacalit de zambetul meu fals a venit si mi-a soptit la ureche: “ Daca te vei simtii singura vreo data, gandestete la mine si eu voi veni.” De atunci stau in fiecare seara la fereastra sa vad daca OZN-ul se va intoarce sau nu. Si pot spune ca Da, Flopsy imi este un adevarat prieten, de la plecarea lui aproape in fiecare seara vad OZN-ul deasupra casei mele. Intr`o seara chiar ma luat cu el pe nava si am facut o excursie prin “ lumea lui” prin galaxie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu